Miksen mä saisi olla itsekäs, kylmä ja ajattelematta ketään muuta?

Ajatukset pyörii itsetuhoista kehää. 

Ihan mitä vaan, millä saa pään sekaisin. Mä haluan paeta. Mäkin haluan unohtaa. Nollata pään ja olla ottamatta vastuuta siitä, mitä teen.

Terät.. Jos mä vaan tarttuisin siihen veitseen ja vetelisin sillä kunnolla. Paskanko väliä, miltä se kenestäkään muusta tuntuisi. Paskanko väliä, mitä se mulle tekisi.

Raapiminen.

Ahmiminen.

............................

Itsemurha.

Mitä väliä sillä on?

Mennään syvään päähän niin että rytisee. Antaa mennä vaan. Kun ei enää jaksaisi välittää. Kun ei enää jaksaisi tuntea mitään. 

Kun ei jaksaisi mitään.

Kaikkein vähiten omaa itseään.

feeling, mistake, and quotes -kuva

Mä en halua tuntea näin.

Mulla on niin ristiriitainen olo. 

Mä tiedän, että mulla on kaikki ihan hyvin. Mä olen tehnyt saatanasti duunia, että mun pää on nyt niin hyvässä kunnossa kuin on. Nuo yllä olevat on vain ajatuksia. Mä tiedän sisällä, etten mä toimisi niiden mukaan. Mä olen vahvempi nyt. Mä olen terveempi. Nyt on paska päivä. Paska olo. Mutta mä tiedän, ettei se tuolla itsetuhoisella käytöksellä parane. Se menee pahemmaksi. Se saattaa suistaa mut takaisin sinne syvyyteen.

MÄ EN HALUA ENÄÄ TUNTEA.

MÄ EN HALUA ENÄÄ TEHDÄ NIIN HELVETIN PALJON DUUNIA ITSENI KANSSA.

Helvetti.

 

sad, depressed, and depression -kuva