♡  | via Tumblr

Hei rakkaat.

Mietin aiheita, joista kirjoittaa. Sitten mieleeni peiliin katsoessa ja tatuoinnin nähdessä tajusin, etten ole juurikaan kirjoittanut musiikista, vaikka se on niin massiivisen tärkeä ja merkittävä asia elämässäni.

Tällä hetkellä soi:

Eurooppa 3; Älä unohda minua

Musiikki. Mitä olisi elämä ilman musiikkia?

Ei mitään, ainakaan minulle. Ja tiedän, että moni muu on kanssani samoilla linjoilla. 

Musiikki on pelastusrengas, kipulääke, tukiverkko, vertaistuki, purkukeino, pakenemisreitti, tunnelman luoja, fiiliksen parantaja.... Musiikkia on kaikkiin tilanteisiin, miljoonissa muodoissa. Musiikki on kaikkialla. Sateen ropinassa, lehtien havinassa, sydämen sykkeessä.

Wednesday 05/11

Mun elämään musiikki on kuulunut aina. Isä on ollut punkkari nuoruudessaan ja lientynyt siitä. Hänen kanssaan kuunnellaan Eppuja. Popedaa, Neljää Ruusua, Miljoonasadetta... Isä innostui Happoradiosta, kun mä kuuntelin kyseistä bändiä. Lisäksi The Scriptin Hall of Fame on molempien lemppari.

Äiti on Elvis-fani henkeen ja vereen. Lisäksi kuunnellaan Apulantaa, räppiä... Äiti on aikalailla kaikkiruokainen musiikin suhteen, vähän kuten mä.

Itselle musiikissa on paljon suosikkeja. 

Tällä hetkellä soitossa on paljon Haloo Helsinkiä, räppiä, The Scriptiä... Tykkään kuunnella paljon erilaista musiikkia ja usein kulutan jonkun biisin aivan loppuun. Soitan sitä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, kunnes en enää pysty kuuntelemaan sitä.

Alone with Music ♥

Tämän hetken TOP 10:

1. Ed Sheeran: Afire love

2. Goo Goo Dolls: Iris 

3. Toni Wirtanen: Kovemmat kädet

4. Vesku Loiri: Armo (en voi kuunnella itkemättä)

5. Cheek: Vastatuulta

6. Jyrise: En oo valmis

7. Haloo Helsinki: Kevyempi kantaa

8. Haloo Helsinki: Vihaan kyllästynyt

9. Jenni Vartiainen: Anna mulle piiskaa

10. Eminem: When I´m gone

Untitled

Rakkaudella,

Perhonen