Hei rakkaat.

Hieman jännittää sillä se hoitaja, jolla käyn polilla sai viimeksi tämän mun blogin osoitteen ja käy varmaan lukemassa täällä. Mutta ehkä niin on helpompi saada asiat puheeks kun en itse osaa näistä aloittaa puhumaan. Täällä on kuitenkin avattu mun kaikki tunteet niin auki kaikkien nähtäväksi, että pääsette vähän kuin mun pään sisään.

Olen ollut tämän viikon tukijana. Mun rakkaan ystävän poikaystävä jätti sen ja olen ollut siellä aika paljon. Tänäänkin meen yöksi.
Itkin muuten bussissa kun se kiitti mua kaikesta mitä olen tehnyt. 

Niinpä tässä sitten sulle, Sonja:


Mä haluun sun tietävän että oot tasan ainoo/
Jonka haluan ja jolle annan näin paljon arvoo/
En jätä sua koskaan kenenkään varjoon/
Sä oot mun bella rakkauteni sulle tarjoon/
Mä haluan sun kaa yhteisen tulevaisuuden/
Haluan antaa sulle tämän tilaisuuden/
Olla onnellinen ja elää mun kanssa/
Pitää kädestäni kii etten enää oo hukassa/
Rakastan sun hymyäs kun oot nii onnellinen/
Se saa mut lentoo sä oot vaa nii ihmeellinen/
Oot ihanin kaikista joita oon tavannut/
Sä oot mun oma aarteni mä pidän susta huolta/
Vielä monen vuoden päästäkin tuun miettiin tätä vuotta/
Sä oot parasta mitä on mulle tapahtunut/
Vasta nytten maailmani mulle on avartunut/
Oot mun honeybunny eikä me erota koskaan/
Ilman sua mä olisin salee vaan puolet/
Kun oot mun rinnal kaikkoaa kaikki huolet/
Sun ansiosta tunnen olevani taas elossa/
Mä rakastan sua ja sä varmasti sen tiedät/
Rakastan sua ja mä näytänkin sen vielä/
Rakastan sua niin et sit on vaikea selittää.
 
Rakkaudella,
Perhonen