--

Untitled

i love all of you

 

Hei rakkaat.

Mä... Mä en tiedä mitä sanoa. 

Mä tiedän, että kelailen liikaa.

Mä tiedän, että tää tuhoaa mut jos jatkan tätä.

Mä tiedän, että tää alkaa olla mulle liikaa.

 

Mua pelottaa.

Mua pelottaa, että tuntuu paremmalle.

Mua pelottaa, koska raha-asiat on päin helvettiä.

Mua pelottaa, koska en tiedä tulevaisuudesta.

Mua pelottaa, koska mun ei pitänyt elää näin kauan.

 

Mun ei pitäisi olla täällä enää.

Mun pitäisi olla kuollut.

Mun pitäisi maatua maassa, lumen ja jään alla.

Mun pitäisi lentää enkelinä, vapaana ja iloisena.

Onnellisena.

Mä olen yhä täällä.

Maanpäällisessä helvetissä.

Ja se helvetti on mun pään sisällä.

Se ei suostu katoamaan.

Untitled

sometimes...

Kylmyys on mun sisällä.

Rauhallisuus kun katson veitsiä.

Rauhallisuus kun pitelen lääkkeitä.

Rauhallisuus kun katson netistä, miten hirttäytyminen onnistuu.

Ahdistus kun tiedän, ettei musta ole siihen.

Ahdistus siitä, että olen täällä.

Ahdistus siitä, että olen jumissa täällä.

Ahdistus siitä, että aivan sama mitä teen, satutan muita ihmisiä.

Lähden tai jään.

 

Muhun ei pitäisi luottaa.

Älkää jättäkö mua yksin. 

Mä en pysty tähän yksin.

troye | via Tumblr

 

Rakkaudella, Perhonen