"Tiedän, et mä löydän vielä mulle oikeen tien, jota kulkea. Katson vielä kerran taakse. -- mä kiipeän vielä Himalajan. Nousen, nousen, nousen ylös huipulle. Kohti ääretöntä ja sen ylitse.

10390098_10202930873266816_3660586627867

Mun aarrekartassa on paljon isoja ja pieniä asioita. Lähinnä isoja, koska mä oon aina haaveillut isosti. Viimeaikoina sekin taito on painunut vähän kasaan. Kun ei kumminkaan onnistu, ei kannata haihatella turhia, eikös?

No, mä nyt väsään Aarrekarttaa, jossa on asioita joita haluan elämääni.

Rakkaus ja parisuhde

Eikö jokainen toivo elämäänsä rakkautta? Mä olen jo nyt saanut paljon rakkautta, mutta parisuhteessa en ole koskaan ollut. Tai kerran luulin olevani, mut se oli pelkkää hyväksikäyttöä. Ei se ollut tasavertaista, ei se ollut rakkautta. Ei. 

Nyt mä haluaisin parisuhteen, jossa mun olisi hyvä olla. Missä olisin onnellinen. Missä heräisin jonkun vierestä aamulla. Parisuhteen, missä se toinen pitäisi musta kiinni kun meinaan tippua. 

Koulu

Mä haluan opiskelemaan. Sitä, mitä rakastan. Sitä, mikä saa mut syttymään ihan eri tavalla. Mä olen innoissani kun kerron alasta, kun kerron kaikesta mitä se sisältää.. Mun silmät loistaa ja mua hymyilyttää.

Se on mun ala. Se, mitä haluan opiskella ja tehdä.

Maaliskuussa on haku. Pitäkää mulle peukkuja.

Matkustus

Matkustus liittyy tuohon alaan, jonne haluaisin. Haluan nähdä maailmaa, tutustua ihmisiin, tuntea kulttuureja, tapoja ja maailmaa. Kuulla erilaisia kieliä, maistaa eri ruokia... 

 

 

Aarrekarttaan kuuluu myös itsetunnon kohottaminen, se, että arvostaisin itseäni.

Siihen liittyy myös muutos, sisäinen ja ulkoinen.

 

Rakkaudella, Perhonen