Breakfast in Paris | via Tumblr

Hei rakkaat.

Kun osaisin kiteyttää tän kaiken.

Mä jotenkin tajusin nyt vasta, että musta välitetään. Joka tuutistahan sitä on tullut, mutta oikeasti, on ihmisiä, joiden elämässä mä olen tärkeä ja merkityksellinen ihminen. Oikeasti tärkeä, rakas, ihminen jota ne ei halua menettää.

"Jos sä lähtisit, sä potkaisisit mut alas siltä jyrkänteeltä. Multa ei kyseltäisi, mä tippuisin siihen paskaan taas."

Mulle vahvin ihminen, jonka tiedän, sanoi noin. Musta se on niin vahva, upea, ihana, kaunis, rohkea... Aivan paras nainen. Mun ykkösnainen. Ja mä rakastan sitä.

Ja se rakastaa mua. 

Se oikeasti välittää.

Joo. Vähäsen itkettää. 

Yup'

Huono kausi jatkuu, pakko myöntää, mutta se loppuu. Mä uskon niin.

Ei maailma voi olla niin paha paikka.

Kaikkialla on myös kauneutta. Mun pitää vaan löytää se.

Etsiä onnea ja kauneutta.

 

 

Rakastan teitäkin, blogini lukijat. Jättäkää kommenttia.

Rakkaudella, Perhonen

 

 

Strongest (Yasmin (YasminMogahed) on Twitter)