Fear

Hei rakkaat.

Voisin yrittää nyt oikeasti kirjoittaakin jotain, enkä vain läiskiä epämääräisiä ajatuskimara kuvia tänne, joista kukaan ei saa selvää.

Ahdistaa. On kauhean epävarma olo koko elämästä. Mä en tiedä.. Jotenkin vetäydyn taas tänne kuoreen, koska muhun sattuu. Ei pitäisi..

En tiedä mitä mä haluan sanoa.

Ei tästä tule taas paskaakaan.

Ohhoh.

(1) Tumblr - image

Mä en tiedä.

En tiedä.

Mä en tiedä pystynkö mä tähän taas.

Mä en tiedä jaksanko nousta taas.

Mä en tiedä jaksanko mä enää yrittää.

Mä en tiedä, jaksanko enää välittää.

Antaa tulla.

Kaikki paska tänne vaan.

Exactly..

Me so true

Never good enough

Haluaisin todella sanoa, miltä musta tuntuu, mutta en tiiä itsekkään. Välillä on ihan hyvä olla. Mutta se paska tunkee läpi. Mä nään kaikissa asioissa hopeareunan sijaan vain pahaa. Mä.. En tiedä.

Kai siitä ihan hyvä joskus tulee.