quote, sad, and life -kuva

Se kehä kiertää päässä. Se sama paskan kehä iskee. Norsu istuu rinnan päälle ja tuntuu, että hapen kulku lakkaa. Itkettää.

Ehkä kaikille olisi parempi jos vaan kuolisit pois. Jos vaan antaisit periksi.

Katsot terää kuin vanhaa ystävää. Tuntuu niin väärälle. Yli vuoden ilman. Mä en tarvitse tuota terää. Mä en tarvitse. Mä en halua.

Kylmä terä, lämmin veri.. Muista se kipu, miten hyvälle se tuntuu. Viillä siihen. Tee se. Ei kukaan huomaa. Ei ketään kiinnosta. Anna mennä. Sä ehkä pääsit pois hetkeksi, mutta me ollaan täällä. Sun oman pään sisäiset monsterit. Me ollaan aina täällä. Älä huoli. Susta ei ole mihinkään. Sä olet huono. Sä olet paska. Kukaan ei välitä. 

Kyllä musta välitetään. Muista hengittää. Muista, ettet oo yksin. Muista, et tää taistelu on sun päässä. Muista, että sä itse päätät mitä teet. Hengitä, hengitä.

Sä kävit jo terapiankin. Senkin epäonnistuja. Luulitko että me hävitään täältä? Ehei. Pyristele, pyristele, minkä kerkeät. Ei me mennä minnekään. Viillä. Viillä syvään niin eipähän tarvitse enää tapella.

Ei. Mä en.. Mä en.. En enää. Mä en tee sitä enää. Mä en ansaitse sitä. Mä olen parempi.

Mä jaksan taistella taas uuden taistelun.

 

quote, life, and sad -kuva