Hei rakkaat.

Vuodatus boikotoi mun kirjoituksia, oon yrittäny julkaista jo pari mutta ei ne oo minnekään ilmestyny.. Huoh. 

Ahdistaa. Itkettää. Vituttaa. Mulla on nyt erilaisia oireita, taas. Mulla on pakkoajatuksia ja pakkoliikkeitä. Pelottaa, sillä haluan vaan tappaa itseni silloin. Ainut ajatus päässä on pakonomainen "Tee se nyt. Lopeta tää". Ja mä haluan, todella haluan. Onneksi se on tullut koulussa, en ole voinut tehdä mitään. Mutta jos se tulee illalla? Jos se tulee juna-asemalla niin kuin kerran aiemmin? Mitä jos kerran en osaakaan saada sitä pois...

God,this...

Untitled

(1) Facebook

Mä en ole yksin. Mä en ole yksin. Mä en ole yksin.

Mä en ole yksin.

Mä en ole yksin.

Hahah, älä naurata, sä oot niin yksin, kukaan ei kaipaa sua. 

Tee se nyt.

Mä en ole yksin.

Mä olen vahva.

Mä en ole yksin.