Mä huuruan kylmää ilmaa ja hymyilen syksyn lehdille. Miten kaunista syksyllä voikaan olla, vaikka kaikki kuolee pois, mä näen värit ja ritisevät lätäköt. Mä näen uuden alun, joka keväällä taas koittaa.

Mä katselen kuvia, vanhoja ja uusia. Kyyneleet tulvivat silmiini ja naurahtelen tyhmille ilmeille. Tunnen pakahduttavaa kiitollisuutta ja onnea, että mulla on sellaisia ihmisiä. Mun sydän on lämmin syli, johon mahtuu paljon ihmisiä.

Mä istun lääkärissä ja katson sitä silmiin. "Mulla on hyvä olla", mä sanon värikkäissä vaatteissani, enkä valehtele. Mulla on hyvä olo. Näen, että lääkärikin hymyilee ja on onnellinen mun puolesta. Viimeksi oli ikävämmät merkit ilmassa. Se katsoo mua ja halaa kun mä lähden. 

Tumblr

Rakas Taivaanisä, mä en oikein ole varma miten pitäisi rukoilla, mä aina sönkötän sulle jotain ja toivon, että kuulet etkä naura mulle siellä vatsa kippurassa.

Haluaisin pyytää, että suojelet kaikkia mun rakkaita; ystäviä, perhettä, kavereita, blogin lukijoita ja toisia bloggareita. Tuo niille hyviä asioita elämään ja positiivisuutta, jotta ne jaksaa hymyillä ja rakastaa.

Siunaa kaikkia maailman eläimiä, jopa niitä hämähäkkejä (ja jos voisit pyytää niitä katoamaan mun huoneesta, olis kiva). 

Kiitos siitä, että mulla on parempi olla nyt ja tunnen olevani onnellinen. Kiitos siitä, että olet antanut voimaa mulle elää ja jatkaa päivästä päivään.

Siunaa ihmisiä maailmalla, joilla on konflikti/kriisi päällä. Siunaa kaikkia niitä uskontoon tai seksuaalisuuteen tai mihinkään katsomatta, sillä mun Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä tasapuolisesti ja mä tiedän, ettet sä Taivaanisä haluaisi, että me täällä sorrettaisi toisiamme.

Anna mulle anteeksi mun rumat ajatukset ja väärät teot ja anna mulle positiivista energiaa, että jaksan välittää mun rakkaista ja ennen kaikkea itsestäni.

Mä haluan kertoa sulle, että mä olen nyt hieman sekaisin siinä, mihin uskon, anna anteeksi. On vaikeaa uskoa kun maailmassa on niin paljon uskontoja ja sydämessäni uskon jokaisen olevan oikea ja oikeassa. Mutta mä haluan uskoa ja uskonkin. Mä uskon hyvyyteen ja että se voittaa kaiken pahan. Uskon rakkauteen.

Mua pelottaa, rakas Taivaanisä. Mua pelottaa, mitä mun elämästä tulee. Mua pelottaa, millaista mun elämä on ollut. Mutta mä haluan uskoa, että jaksan, että sä olet luonut mut taistelijaksi. 

Mä haluan uskoa, että olen vahva.

Kauniita unia, rakas Jumala, siunaa tää yö ja huominen päivä.

Fall