Moi rakkaat.

Jäänyt nyt tuo haaste hommeli vähemmälle huomiolle, mutta tässä nyt useampi päivä kerralla.
 
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään

No tänään olen ehtinyt syödä vain mausteista kanasosekeittoa, jota kokeilin ekaa kertaa tehdä. Oli ihan hyvää. Lisäksi oon syöny maraboun minttusuklaata. Nom.

Tumblr_md5fdgshpi1rc7vp6o1_500_large
 
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?

Rakkaus on tunne, joka on todella vahva. Itse rakastan mun perhettä, suurinta osaa sukulaisista ja muutamaa hyvää ystävää. Rakkautta julistetaan mielestäni liian heppoisin perustein nykyään, toisaalta on hyvä, ettei sitä enää pelätä tunnustaa kuten ennen. Asialla on kaksi puolta.
Rakkaus voi myös olla jokin asia, mistä pitää todella paljon. Esimerkiksi itse rakastan iltoja, joina voin käpertyä sohvalle viltin alle, polttaa kynttilöitä, syödä hyvää ruokaa ja katsoa esim. elokuvaa. Rakastan myös yhteisiä hetkiä ystävien kanssa.
 
Päivä 6 – Minun päiväni

Tänään heräsin aika myöhään ja sitten tein ruokaa. Juuri muuta en ole ehtinyt vielä tehdä. Fiilis on ihan jees tänään, vaikka luultavasti illalla taas itken itseni uneen (mistä on tullut jo tapa enemmän kuin poikkeus).

198307_4477607910924_1049210203_n_large
 
Päivä 7 – Paras ystäväni

Mitähän tähän osaisin sanoa. On varmaan tullut täällä blogissakin selväksi.
Rakastan. ♥

Friendship-quotes1_large

Tumblr_mde3f9ybyw1rdbd7oo1_500_large_50a7f21f9606ee20d518ea64_large