Hei rakkaat.

Elämä on nyt hieman hektistä ja sekavaa, kun koko ajan pitää lentää joka paikassa (terapia, hieroja, koulu, ym.) mutta olette aina mielessäni.

Nyt on siis muutama hyvä uutinen.

Olen virallisesti ihastunut yhteen poikaan. Hah. Lupasin, ettei pitkään aikaan enää. Mut niin. Se on kyllä sitä samaa porukkaa ja en usko, että tästä tulis koskaan mitään mutta tää tunne... Mulla on ollut ikävä tätä. Vaikkei se ole entisen lailla niin vahva, mutta silti.
Miks mä aina ihastun renttuihin? :D

Sitten mun entisen parhaan ystävän synttärit on tulossa ja se on jotenki mukavaa, että pääsen sinne käymään kun en oo käyny siellä tyyliin vuoteen.

Mitähän muuta?
Varasin ajan sinne tatuoijalle. Saan sit mustetta ihoon marraskuussa. OMG. Jännittää jo ihan kamalasti mutta mä haluan sen kuvan, se on kuitenkin niin henkilökohtainen ja tavallaan osa tätä mun parantumista. 

Tänään on jotenkin hyvä päivä kuten huomaatte. 
Mutta niin.

Olette rakkaita.
Ja hyvää sunnuntaita.

~Perhonen~


Tumblr_m44b5uzhwv1qj0lwxo1_500_large