Hei rakkaat.

Ja huhhuh, mitä vuoristorataa. Ei voi muuta sanoa. Tää vuosi on ollut niin kummallinen, hyvällä tavalla. Täynnä kaikkea uutta, pelottavaakin, mutta suurimmaksi osaksi positiivista. 

En ole taas hetkeen kirjoittanut, mutta mun on pakko kirjoittaa tänne, että mä sain parhaimman joululahjan ikinä. Tuli mies, joka vei multa jalat alta saman tien. En tajua, miten voi tuntea näin vahvasti jo nyt. Ja miten voikaan tuntua, että on tuntenut toisen vuosia, ellei vuosikymmeniä. 

Tälle tunteelle mun sisällä ei ole sanoja. Mutta ehkä ne sanat löytyy vielä joku päivä. Nyt mulla on hyvä olla ja mä olen onnellinen. 

quote, light, and explain -kuva

 

Mä en oikeasti uskonut, kun mulle sanottiin, että kun rämpii paskan läpi eteenpäin ja päästää menneistä irti, voi saada jotain parempaa tilalle ja tulla onnelliseksi. Nyt mä alan uskoa. Pikkuhiljaa.

En nyt oikein löydä sanoja. 

En mä olisi osannut edes toivoa tälläistä.

 

love, different, and couple -kuva