Hei kaikille.

Wau. Täällä on käyty yli 2000 kertaa. Ihan uskomatonta. Kiitos.

Taitaa olla taas kiitos-kirjoituksen aika. Koska vaikka elämä potkii pahasti päähän, niin mulla on silti aika paljon asioita joista olla kiitollinen.

Kiitos musiikki. Elämäni jokapäiväinen tukija. On räppiä, pianoa, lyyrista musiikkia, poppia, rokkia ja määrittelemätöntä musiikkia. Löysin aivan uskomattoman biisin joka on ehkä mahtavin ja upeinta lyriikkaa ikinä.
"Kuinka joka solulla voi kannatella kipua, elämä on juhla."

Kiitos kirjoittaminen. Yleensäkin kaikenlainen kirjoittaminen. Koulussa aineet ja kotona päiväkirja ja tämä blogi. Ja kirjat. Kaikki kirjoitetut kirjat, joihin voi paeta tai joihin voi samaistua. Ilman niitäkin olisi vaikeaa olla.

Kiitos Sonja. Liian paljon tunteita kuvattavaksi sanoilla. Ei sua pysty kiittämään tarpeeksi sanoin, eikä teoinkaan. Toivon vaan että tiedät.
Tiedän, että tää saa sut ehkä itkemään, mutta yksi ihminen  löysi sanat, joilla sua voi ehkä kuvata, vaikkei nekään riitä. Anteeksi, jos saan sut itkemään.
"Mut pelasti muinoin enkeli, ei taivaast vaan täält maanpäällisest helvetist. Olin rikki ja sä keräsit osat. Huuda ku tarviit mua, mä huudan kun mä tarvitsen sua."
Olet kaikista rakkain.

Kiitos myös M:lle, joka on ollut mun tukena. Toivottavasti nähdään pian. Olet rakas.

Kiitos perhe. Vaikka se onkin omalaatuinen, niin se on silti rakas perhe. Ja nyt kun vanhemmat tietää, ei tarvi enää esittää niin paljon. 

Kiitos lukijat. Kommentoijat. Kaikki te, jotka jaatte elämääni täällä jollakin tavalla. 

Kiitos kaikki sielunveljet- ja siskot. Me olemme kauniita, vahvoja ja arvokkaita. Muistakaa se tänään. Tänään on teidän päivänne. Tämä hetki, kun luet tätä, on sinun. Sinun kiitoksesi hetki. Nauti siitä. Mässäile sillä. Olet sen ansainnut.


ISO KIITOS JA KUMARRUS.
Rakastan teitä kaikkia.

~Perhonen~


425816_345273102179321_251918098181489_1