Tyhjyys. Se repii mut riekaleiksi ja mä tiedän, että sä olet mennyt taas. Et vastaa viesteihin, etkä soita. Mä istun sängyllä itkien ja rukoilen. Rukoilen ja pyytelen anteeksi. Tuntuu, että kaikki on mun syy. Mä olen tehnyt jotain. Mä olen sanonut jotain. Että sun piti lähteä nollaamaan sun työ. Kaikki saavutukset. 

 

alcoholism -kuva

 

Mä vaan mietin sitä, miten oon mokannu. Ei se autolla ajaminen, mutta se, että mä pussasin sitä mun eksää. Ihan kevyesti ja kerran. Mut se mua ahdistaa ja hävettää. Kun en mä ole sellainen ihminen.

Käsi, joka silittää sun hiuksia, pysähtyy. Eihän se ole niin iso asia? Eihän? Yksi pikku pusu. Tulit kuitenkin mun viereen yöksi etkä mennyt muualle. Kerroit rehellisesti että näin kävi. 

Ja mä annan anteeksi.

Mutten osaa unohtaa. Nyt kun mä suutelen sua, muistan sen naisen kasvot ja mua alkaa ahdistaa, että sä olet pussaillut sitä. Silloin kun olitte yhdessä ja nyt kun me ollaan yhdessä.

Mut mä toivon että sä uskot sen, että mä rakastan vaan sua. Ainoastaan sua. Enkä mä tarvitse muita.

Uskonhan mä sen. Kun tunnen ihan samoin.

 

break up, tumblr, and gif -kuva