Hei rakkaat.
Ensinnäkin, se haaste johon lähdin mukaan. 


Päivä 3 – Minun vanhempani
Vanhemmat on tosi jees, sellasia sopivan rentoja, mutten mä koskaan ole saanut kaikkea mitä olen halunnut, ja mulla on ollut rajat. Esimerkiksi ikärajoja meillä noudatetaan tosi tarkasti ja sovitaan kaikenlaisista asioista yhdessä. 
Tiedän, että mun vanhemmat puolustais mua aina ja voin aina tulla kotiin jos elämä potkii päähän.


Mitähän muuta. Nyt on tosi hyvä fiilis. Olin vesijumpassa. Tein kaiken, mihin pystyin ja enemmän. Puskin kovempaa kuin aiemmin. Uskomattoman hyvä olo.

Sekin on todella jees, että on keskiviikko. Nyt ollaan jo voiton puolella tästä viikosta. Enää kaks päivää viikonloppuun. Vaikkei oo mitään erityistä suunnitelmissa, niin silti on tosi kiva, kun on "lomaa" vaikka sillonkin pitää kyllä tsekkailla noita kouluhommeleita. 

Nyt on taas se maailmanvalloittaja olo. Tiedättekö sen?
Kun tuntuu, että on supersankari.
Että pystyy mihin tahansa.
Eikä mikään.
Kukaan.
Voi estää.


~Perhonen~


Tumblr_mbqsh5qmub1qzr04eo1_500_large