Hei rakkaat.

Olen palannut etelästä lomalta, siksi täällä on ollut aiemmin niin hiljaista kun en ole koneelle päässyt.

Loman aikana ehdin miettiä kaikenlaista ja myös rentoutua. Olen vakavasti pohtinut, muuttaisinko blogini omille kasvoilleni, paljastaisin Perhosen täällä ruudun toisella puolella. Olen miettinyt ja miettinyt ja eniten pelottaa se, mitä tutut sanovat jos eksyvät blogiini, sillä monikaan ei tiedä näistä mun jutuista mitään. Toisaalta en tiedä.. Haluaisin olla vielä enemmän auki, haluaisin kertoa kaikesta omana itsenäni. Saa nähdä, mitä tapahtuu.

Untitled

Loma oli hyvä ja huono, riippuen ajasta ja paikasta.Suurimmaksi osaksi oli hyvä loma, sain rentouduttua ja rauhoituttua. Olin jopa onnellinen ja tunsin itseni kauniiksi. Toivottavasti saisin pidettyä sen täällä edes jotenkin. Yritän ainakin kovasti.

Hmm... En osaa oikeen sanoa nyt mitään. Olo on ehkä sekava. Sellainen, ettei oikein tiedä, mitä tapahtuu nyt. Mihin olen menossa. On oudon kevyt ja rauhallinen olo. Pystyy hengittämään.

Tähänhän voisi tottua.

~Perhonen~