emotional wreck ♡

Ne ei välitä musta. Ne keksii tekosyitä, ettei tarvii olla mun kanssa kahden. Ne ei tahdo mua niiden lähelle. Mä en syytä niitä. Mä oon paska. Mä oon huono. Mä en kelpaa. On oikein että ne vihaa mua. Mutta mä en halua että ne lähtee ja jättää mut yksin. Mutta se olis mulle oikein. Mä en haluais luopua kaikesta...

Lopeta. Lopeta heti.

Sun ystävät ja kaverit pitää musta. Niillä on kiire. Ne ei ehdi nyt. Lopeta typerien asioiden miettiminen, se vaan satuttaa. 

Untitled

Se oli niin lähellä. Niin lähellä, etten menettänyt ihmistä, joka merkitsee mulle niin paljon.

Ei pitäis päästää ketään lähelle.. Ei pitäis välittää. Pitäis vaan haistattaa kaikille pitkät ja sanoa, että mä en tarvitse teitä.

Mutta kun mä tarvitsen teitä.

Lopeta.

Sä et tarvitse ketään etkä mitään. Sä ansaitset tän kaiken. Sä et ansaitse ystäviä, et rakkautta, et perhettä, et kavereita. Sä et ansaitse onnellisuutta.

Why i'm so alone ?

Hei rakkaat.

Mä en oikein tiedä. Miksi jokainen postaus alkaa näin? :D

No niin. Yritän skarpata. Mun pää on aika sekaisin. Mä oon.. Vainoharhainen? Ehkä se on totta. Ja riippuvainen. Kaipaan koko ajan tekemistä, seuraa, jne. mutta kaikilla on kaikkea tekemistä. Mä en vaan halua jäädä yksin. Mä en kestä mun ajatuksia. Mä haluan ne pois, mutta toisaalta en kuitenkaan. En mä tiedä, ymmärrättekö, mitä yritän selittää..

I am sorry for existing

Oh. Mä haluaisin niin paljon viillellä. Se tuntuu niin hyvälle ajatukselle mun päässä, että mua pelottaa. Mä keksin koko ajan tekosyitä, miks se olis okei. "Kenenkään ei tarvi saada tietää, se on mun oma salaisuus" tai "Se helpottaa" tai "Ihan pikkuisen vaan". Suurin syy on ehkä se, että mä ansaitsen kaiken sen kivun ja paskan, mitä ikinä voi vaan mun niskaan tulla.

Mun päässä on kaks puolta tavallaan, jotka taistelee. On se Paha, joka haluaa haukkua, lytätä, satuttaa ja kertoo mulle auliisti koko ajan, miten paska ihminen olen. On se Hyvä, joka haluaa että mä elän. Se on voittanut toistaiseksi useammin. Mä olen vielä täällä.

🐍

En mä oikein tiedä, lukeeko näitä edes kukaan, mutta ehkä se ei olekaan mun tarkoitus. Ehkä mun on pakko kirjoittaa, jotta pysyn järjissäni. Tuntuu, että pää leviää.

~Perhonen~