Romi Rain (@romirain) • Instagram-Fotos und -Videos

Hei rakkaat.

Mä olen ihminen, joka tekee suunnitelmia, varasuunnitelmia, varasuunnitelman varasuunnitelmia, varasuunnitelman varasuunnitelman varasuunnitelmia ja niin edelleen. Mulla on suunnitelma A, B, C, D ja E. Mulla on oltava aina jokin idea ja varmuus siitä, minne olen menossa.

Nyt mulla ei ole. Mä olen hakenut tasan yhteen kouluun. Hakujen aikaan se tuntui oikealle, myöhemmin rationaalinen puoli on miettinyt, olisiko pitänyt kumminkin hakea useampaan. Ihan vain varmuuden vuoksi. Mutta nyt mulla on all in. Mä olen panostanut kaiken yhteen korttiin.

Silti, vaikka mä pelkäänkin, se tuntuu oikealle. Näin tän kuuluu mennä ja asiat järjestyvät. Mikäli suunnitelma ei toimi, sitä muutetaan sitten. Turha murehtia asioita niin kovasti etukäteen. Mitä se on mun elämään tuonut? On parempi elää, toivoa ja uskaltaa.

Uskaltaa hypätä.

Friday Feast

Huh. Enää 20 päivää. Sitten pääsykoe on ohi ja se ei enää ole mun käsissä.

~Perhonen~