Mä en halua vastata niihin kysymyksiin.

Mä en halua kertoa sille, miten paljon inhoan itseäni. Miten paljon häpeää...

Ahdistus..

SAD | via Tumblr

"Häpeän ja inhoan usein itseäni painoni vuoksi. Se saa minut välttelemään muiden seuraa."

"Toisinaan minulla on tapana syödä liian nopeasti ja sen jälkeen tunnen oloni epämukavaksi."

Minusta tuntuu, etten pysty hallitsemaan syömistäni yhtä hyvin kuin ihmiset yleensä."

"Syön yleensä ollessani ikävystynyt, mutta silloin tällöin pystyn pysymään erossa ruoasta keksimällä jotakin muuta tekemistä."

"Joskus syön vaikka en olekaan nälkäinen."

"Tunnen lähes aina itsehalveksuntaa tai syyllisyyttä, kun olen syönyt liikaa."

"Jos syön liikaa ollessani laihdutuskuurilla, sanon yleensä itselleni Ruokavalioni on joka tapauksessa pilalla, saman tien voin syödä enemmänkin, ja syön lisää"

i hate my body.

"Minulla on kuukausittain kausia, jolloin syön suuria määriä ruokaa, joko aterioina tai välipaloina."

"Joskus liiallisen syömisen jälkeen yritän olla syömättä lähes mitään, jotta kaloreiden saantimääräni tasaantuisi."

"Minut valtaa usein pakottava halu syödä. Joskus pystyn hillitsemään sitä, mutta yleensä en."

"Koska minun on vaikea lopettaa syöminen silloin kun haluan, minun täytyy joskus oksentaa helpottaakseni täysinäistä oloani."

"Kun olen muiden ihmisten seurassam en aina kehtaa syödä niin paljon kuin haluaisin."

"Häpeän syömistäni."

Ugly,Teenager - inspiring picture on PicShip.com

"Kun syön paljon välipaloja, minulla on tapana jättää aterioita väliin."

"Ruoka ja syömisajatukset tuntuvat olevan lähes aina mielessäni. Minusta tuntuu, että saan jatkuvasti taistella syömishalujani vastaan."

"Joinakin päviinä ajatukseni tuntuvat pyörivän ruoan ympärillä."

"Joskus olen epävarma, olenko todella nälkäinen, ja silloin on vaikea arvioida, kuinka paljon pitäisi syödä."