Huono päivä, part 103948.

Isää ei voisi paskan vertaa kiinnostaa, että sain kohtauksen aamulla puoli yksitoista hänen takiaan. Sen jälkeen seurasi vielä kaksi kohtausta. Sitten loputonta itkua ja nukkumaan pariksi tunniksi.

Vieläkin väsyttää. Haluaisin olla vihainen, mutta jos mä vaan ylireagoin kuitenkin? Jos tää onkin vaan mun syy?

Large

Miksei se voi välittää? Kun mä tiedän, että se välittää, mutta miksei se voi näyttää sitä? Miksei se voi pyytää anteeksi, että oli idiootti ja satutti -taas. 

Miksi?

Kun mä rakastan sitä ja se rakastaa mua.

Mulla on ikävä sitä ja sillä mua.

Miksei se voi sanoa sitä?

Large

Onneksi mulla on paras ystävä.

Joka pelastaa mut, joka päivä ihan vaan olemalla olemassa ja mun elämässä.

Large

35d1da45b4edd83d9794f4043d8a11ca_large

Rakastan sua.

Kiitos.

Large