quote, scars, and strong -kuva

 

Sä olet vahvin ihminen, kenet mä tiedän. Ihan sata-nolla. 

Ja sä et ole antanut sen elämän, rankan elämän, muuttaa sua ilkeäksi tai katkeraksi. Päinvastoin. Sä olet sydämellinen. Kiltti. Lempeä. Ja mä olen niin onnellinen, että olen saanut kunnian tutustua suhun.

Mä tiedän, että sä taistelet joka päivä eteenpäin. 

Vaikka aina ei oliskaan helppoa. 

Sä et pelkää rakastaa, vaikka sua on sattunut. Paljon. Pahasti.

Sä et pelkää luottaa, vaikka sun luottamus on petetty. Useasti.

Mä en tiedä, kykenisinkö mä samaan. 

On ollut ihana tavata ihmisiä, jotka tietää sut. Koska moni sanoo samaa asiaa; sä olet niin hyvä, lempeä ja ystävällinen. 

 

Sanat ei riitä kuvaamaan kaikkea sitä, mitä haluaisin sulle sanoa. Ja haluaisin, että tiedät, että musta on ihana kulkea sun rinnalla. Ja että mä olen tässä.

Rakastan sua.

 

love, quote, and smile -kuva