friendship, relationships, and complaining -kuva

 

Hei rakkaat.

En oikein osaa muodostaa nyt järkeviä sanoja, mutta jospa mä yritän. Jotenkin ärsyttää nyt useampi asia liittyen muihin ihmisiin ja heidän käytökseensä. Mutta asiathan yleensä selviää sillä, että niistä puhutaan.

Jotenkin vaan väsyttää ja kyllästyttää, että pitää sitä samaa paskaa jauhaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. 

En nyt osaa oikein sanoa aiheesta muuta.

Olotilat on olleet vaihtelevia ja viikonloppu tulee todellakin tarpeeseen. Mulla on nyt viiden päivän viikkoja ja oon ihan poikki niiden jälkeen. Vaikka työ onkin ihanaa ja palkitsevaa, sekä vaihtelevaa.

Ekaa kertaa mä olen miettinyt sitä, että olenkohan mä ollenkaan työkuntoinen. En tiedä. Jos 20h viikossa on liikaa. En tiedä. Mutta ehkä se selviää mulle tässä ajan kanssa.

Brintellix aiheuttaa ihan hirveitä aamupahoinvointeja, mikä ei helpota kurjaa oloa. Mutta katsotaan, jospa niistä olisi apua. Huomenna nostan annoksen 10mg. 

Toivon mukaan saan apua niistä ja keskusteluista. Täällä paskassa rämpiminen jälleen kerran tuntuu suhteellisen rankalle.

 

Olette rakkaita,

~Perhonen~