Hei rakkaat.

Ahdistaa. Ahdistaa ihan helvetisti.

Sattuu. Itkettää. Menen kohta suihkuun ja itken kasvoni turvoksiin.

Sadly..

Voisin puhua teille pojista, miehistä, jätkistä, "niistä".

Mm.. Mulla on tunnevamma miehiä kohtaan. Samassa huoneessa ollessa tunnen suorituspainetta. Mun pitäisi olla jotain muuta. Mun pitäisi olla parempi. Mun pitäisi olla viihdyttävä, hyvää seuraa, kaunis, rento, mukava... 

Kun mun ystävä puhuu pojasta, jonka kanssa on jutellut tai poikaystävää, mua alkaa ahdistaa ihan hirveästi. Pelkkä puhuminen ja mun rinta rutistuu kasaan. Mä olen liian rikki saadakseni mitään sellaista.

Mä olen tottunut siihen, että miehet pettää mut. Kuka milläkin tavalla.

Se on kai se ongelma. Mä olen oppinut, ettei miehiin voi luottaa. Jokainen pettää sut. Jättää sut. Hakkaa sua, henkisesti tai fyysisesti. Tai sitten vaihtaa sut alkoholiin. Pitää sua liian sinä tai tänä.

Mä olen tottunut siihen, että on mun homma pitää kaikki kasassa.

Terapeutti sanoi, että voi olla, että mä olen kokenut painetta pitää isä perheessä. Isä pois alkoholin luota. Ja olen epäonnistunut joka kerta. Isä vaihtaa mut aina pulloon. Lupauksista huolimatta. Huolimatta mun pyynnöstä, isä kiltti, ei enää.

Hate being hurt

Mun kokemus miehistä... Kukaan ei ole sen arvoinen, että voisi päästää lähelle. Kaikki ovat samanlaisia. Kaikki ovat kusipäitä. Mun pitää miellyttää, mä en voi olla oma itseni tai ne nauraa mulle.

Tää ei liity mihinkään ikäryhmään edes. Mä nään jo lapsissa, pojissa, että niistä tulee samanlaisia. Vanhuksista, tuokin on tehnyt sitä ja tätä. Mä tiedän, että se on mun päässä. Mut miten osaisin koskaan luottaa? Miten osaisin koskaan päästää ketään lähelle, vaikka haluaisinkin?

I will be little again.</3

Mä tukehdun. Mä vaan tukehdun.

Huomenna baarissa mun ystävät hinkkaa itseään miehiin, tanssii ja nauttii elämästä. Mä olen häkissä, oman pääni sisällä ja pelkään koko ajan, että joku iskee mua puukolla selkään. 

Darkness/via Tumplr

Im just tired.

Fake your feelings, they dont care.

Kyllä tää tästä.

Oikeasti.

Mä pärjään ja tästä tulee hyvä.

Nyt on vaan huono päivä. 

:D